1 august

Då har den sista sommarmånaden startat. Det låter hemskt att säga det, men så är det. Jag har inte orkat ta mig tid att blogga speciellt mycket, men jag ska försöka iaf. PDOL blev iaf en lyckad helg och utöver det så har jag varit på havsbadet, gläntan och bara umgåtts med mina kompisar. Och det är det som jag ska fortsätta med under resten av sommaren. Att umgås med mina kompisar. Vi får försöka göra det bästa av den sista tiden av sommarlovet och inte deppa för att det snart är slut. Jag har egentligen inte gjort något speciellt under sommaren, men att vara med mina underbara kompisar är absolut inte fy skam! Vi har haft roligt vad vi än har gjort och ikväll blir det att hitta på något igen. Det blir nog trevligt som vanligt! Det är jag säker på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0