badminton

Det har varit en seg dag med dåligt väder. Så jag bänkade mig framför tv:n och såg OS, som vanligt då. Men jag ryckte upp mig efter middagen och följde med Ida och Hanna och spelade badminton. Det var första gången på några månader. Senaste gången var i maj tror jag. Hade ju tänkt att jag skulle hålla igång med badmintonen under sommarlovet, men näe tydligen har jag varit alldeles för lat. Men det var iaf riktigt skoj att spela ikväll och det gick mycket bättre än väntat! Jag är dock lite orolig för mina benhinnor, jag börjar känna att "skadan" jag hade förra säsongen börjar komma tillbaka. Inte bra.. Jag trodde jag hade lämnat skadorna bakom mig, men inte det. Det låter inte lovande att jag börjar få känningar efter första träningen. Men jag får hoppas att det inte blir värre. Förra säsongen bröt det trotsallt inte ut för mycket, utan det gick bra att tävla med det. Så det ska inte stoppa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0