bug - den sämsta filmen någonsin

Igår var jag på nolia med Rebecka, det var väldigt trevligt. Dagen före gick jag också på nolia fast med några andra. Jag hittade ganska mycket faktiskt. Köpte ett par foppatofflor efter många om och men. Tycker ju inte att de är speciellt snygga, men de kan vara riktigt bra att ha ibland om man inte ska ha några ömtåliga skor. Sen köpte jag en rakningsgrejj, godis, 6st filmer och en handkräm. De ni! Tror aldrig jag har köpt så mycket på nolia nån gång.

När vi var klara på nolia följde jag Rebecka hem. Vi for och såg på när hennes fotbollslag spelade och de förlorade me 5-1. Rebecka kunde inte vara med själv eftersom hon är förkyld. När vi kom hem till henne igen la vi oss under täcket och förberedde oss för att se en skräckfilm, BUG. Och den var så grymt dålig så det är inte sant! Vi låg och skrattade åt hur dålig den var och inte ett dugg läskig. Haha, så se den inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0