alla hjärtans dag

image1414 Februari. Det är en speciell dag, det är alla hjärtans dag. På skolan delades det ut hjärtklubbor, det var som mysigt. Jag hade ju nästan glömt bort att det var alla hjärtans dag. När jag var liten var jag jättenoga med att komma ihåg alla dessa dagar och fixa något trevligt till kompisar och familj. Jag höll till och med reda på alla namnsdagar. Varje dag kollade jag vem som hade namnsdag och sen om jag träffade någon med det namnet så berättade jag det för dem. De visste oftast inte ens själva att de hade namnsdag. Men nu längre gör jag ju inte det. Det var ett tag sedan. Förstår inte riktigt hur jag orkade. Men som liten orkar man väl med all den energi man har.

Den här veckan har också gått otroligt snabbt! Precis som den förra. Men inte klagar jag inte. Nu är det ju snart sportlov. Jag hade tänkt fara på step in ikväll, men jag vet inte om jag hinner. Imorgon har jag tyskaprov och eftersom jag slutade så sent har jag inte hunnit plugga så mycket. Så jag tror jag får skjuta upp step in till helgen. Fredag imorgon! Sköönt. Men jag kommer dock vara tvungen att plugga massor under helgen. Nästa onsdag är det historieprov, ett stort historieprov!

Glad alla hjärtans dag på er! (om det nu är så man brukar säga)


Kommentarer
Postat av: Karolin

Glad alla

2008-02-14 @ 22:03:53
Postat av: Karolin

ojdå.. hela kom int me Glad alla hjärtans dag ska det stå ;)

2008-02-14 @ 22:05:18
Postat av: Mats

Kram

2008-02-15 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0