long before rock 'n' roll

Början på veckan före lovet. Dagarna fram till onsdag är ett helvete, men det kommer kännas otroligt skönt efter onsdagen. Jag förstår i alla fall sammanhanget av "Amerikanska revolutionen och tiden framåt" nu. Så det känns ju bra, men jag måste däremot lära in allt mer djupgående nu. Fast det får vänta till imorgon, idag måste jag plugga grammatik till tyskaprovet imorgon. Om det blir någon historia idag blir det eventuellt på kvällen.

Jag är medveten om att mina inlägg inte är speciellt roliga att läsa. Men mitt liv innehåller inte så mycket mer för tillfället. Man måste ju prioritera skolan först, så det är det ni för höra mest om. Kul va? Förresten vet jag inte ens om det är någon som brukar läsa min blogg. Jag kanske bara sitter här och skriver ut i tomma intet. Något som ingen kommer att läsa. Eller okej, jag vet faktiskt att det är några som säger att de brukar läsa min blogg och ibland kommer det någon kommentar. Men jag ska i alla fall försöka skriva lite mer innehållsrika och roliga inlägg. Vi får väl se hur det blir med det.

Nu ska jag återgå till mitt otroligt innehållsrika liv och göra den vanliga sysslan. Jag antar att ni kan gissa vad det är? Jajamen, plugg.

image15

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, jag läser alltid ^_^

2008-02-21 @ 16:37:18
Postat av: Emilia

jag med :P

2008-02-23 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0