longing

Åh så skönt. Behöver inte plugga något mer innan lovet. De senaste dagarna har blivit långa pluggkvällar, speciellt igår när jag pluggade en massa historia. Idag hade vi alltså historieprovet, det var bara tre frågor, men däremot låånga frågor, sammanlagt skrev jag ca. 7 sidor. Vet inte riktigt vad jag skrev egentligen, men nu är det bortgjort i alla fall. Det känns konstigt på något sätt, att inte behöva plugga något, men otroligt skönt. Tiden efter jullovet har gått väldigt fort, det känns som att vi nyss började om efter jullovet. Jag gillar när skolveckorna går fort så att loven kommer snabbare. Dock tycker jag att loven borde gå extra sakta så att man får njuta mer av dem. Ikväll ska jag då bara se på tv och lägga mig tidigare. Något jag inte kunnat göra de senaste dagarna.

Förresten, nu när jag inte längre har något att plugga så kanske ni får höra något annat än det jag måste plugga. Kan hända att mina blogginlägg blir lite intressantare. Men bara kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0