monday again

Då var det måndag igen. Efter skolan gick jag in till stan och beställde tid till ansiktbehandling på fredag, testade glasögon som de äntligen har fått in och gjorde också några inköp på MQ. På fredag ska jag kolla på ännu fler glasögon eftersom att de skulle komma in fler under veckan. Så på fredag ska jag bestämma vilka glasögon jag kommer att ha framöver.

Nu har jag verkligen gjort av med mycket pengar på några dagar. I Luleå köpte jag ju massor. Och idag så ville min bror att jag skulle komma till MQ och prova några kläder som han trodde att jag skulle tycka om. Och om jag gjorde! Jag blev helt fast. Men sedan gjorde jag en upptäckt, koftan kostade skjortan! 800kr. Aldrig tänkte jag, aldrig att jag ska köpa den där koftan för 800kr. Jag köpte t-shirten och bältet och gick sedan in på Vero Moda för att kolla om de kanske hade någon liknande kofta. Och det hade de! De var nästan samma färg och ungefär samma stil. Så jag hittade koftan till budgetpris. Dock var den på MQ snyggare, men att jag ens kunde hitta en budgetvariant var ju super!

Nu ska jag slöa framför tv:n och se på 2900 Happiness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0