this dream is over

Packat och klart? Näe, inte riktigt, men nästan. Jag packar resten efter skolan imorgon. Nu kanske ni undrar vart jag ska? Jag ska till Gällivare på badmintontävling, det är dock ett riktigt dött ställe. Men det gör inget, jag ska ju umgås med trevliga människor. Och vi har ju alltid kul, eller hur? Men det är synd att Sofia inte ska med. Hon är ju som pricken över i:et ! Sofia, du kommer vara saknad, i alla fall enligt mig.

Nu har jag lagt in nya låtar på min ipod och jag kan ju säga att det var otroligt längesen jag gjorde det! Men jag har varit för lat, har inte haft iTunes sen jag köpte min bärbara dator. Men nu har jag i alla fall nya låtar som ska förgylla min dagar i helgen.

Kommentarer
Postat av: hanna

vi kommer garanterat att ha kul som vanligt :) men.. sofia och hennes skratt kommer vi sakna :)

2008-02-22 @ 13:59:25
Postat av: sofia

nåååh, vad söta ni är! ;) Men jag hade nog inte orkat fara hur som helst, är totalt slut och håller noog på att bli sjuk.
Lycka till nu allihopa!

2008-02-22 @ 16:26:04
URL: http://cloudberries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0