going inside

Aj. Kan lugnt säga att jag har haft rejält med träningsverk de två senaste dagarna. Men så blir det när man spelar mycket badminton. Tror nog att det kommer försvinna snart, eller hoppas i alla fall, ska ju spela i helgen också. Idag har jag hämtat min turkos/vita klubbtröja som ska användas första gången till helgen. Nu kommer det alltså att synas att vi från Piteå tillhör varandra. Som det ska vara alltså.

Har inte gjort så mycket mer än det idag, har varit en seg dag på något sätt. Men jag kan väl nämna att min bror har fått jobb som body pump instruktör på Step in. Så nu kommer jag väl att vara på min brors pass ibland, body pump är ju trots allt skoj och det känns alltid bra efteråt.

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, jag vill också ha klubbtröjan! Men jag ska på träningen imorrn, då har jag inte så mkt plugg att göra ;)
Då kan jag ju hänka på bodypump nån gång, alltid kul med sällskap :)

2008-01-15 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0