good morning

Typ godmorgon? Har nyss sovit i 3 timmar och jag vet inte varför. När jag kom hem från skolan tog jag lite bilder ute och sen blev jag helt plötsligt så trött att jag somnade. Och jag har inte orkat stiga upp förrän nu. Jag antar att jag behövde lite extra sömn idag. Men det var ju lite klantigt att sova 3 timmar efter skolan idag eftersom jag ska upp och tävla imorgon så då måste jag lägga mig tidigt ikväll om jag ska orka. Men förhoppningsvis kommer jag att kunna somna ändå. Måste i alla fall säga att det var väldigt skönt att sova, det är inte ofta jag sover så här länge mitt på dagen. Men det är nog bäst att jag inte gör det till en vana, tänk när man har en massa läxor och måste plugga inför prov.

Idag hade jag tänkt städa, så jag får väl sätta igång med det snart. Annars ska jag bara ta det lugnt hela kvällen så att jag ska orka tillbringa hela min helg på tennishallen. Så om ni söker mig kommer jag garanterat att vara där.

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0