gossip girl

image8Gossip girl blir förmodligen en serie jag kommer att följa. Den verkar väldigt bra. Jag tror jag ska ta och läsa böckerna nån gång också eftersom det är många som har sagt att de är jättebra. I varje reklam läste jag lite nk, det brukar vara så jag får plugga när tiden inte riktigt räcker till. Och nu prioriterade jag tv:n framför skolan, så det blev den bästa lösningen. Kan säga att den lösningen används en hel del, men om det något stort prov är den inte så bra att använda och då skippar jag den oftast.
För att återgå till nk:n som jag har imorgon så kan jag säga att jag har läst igenom nästan allt och så mycket mer kan jag inte göra eftersom att det inte är något prov. Det blir mer som att diskutera frågorna vi får inom gruppen och skriva ner det. Alltså är det inget man ska plugga ihjäl sig för. Borde helt enkelt räcka med att läsa igenom några papper.

Kommentarer
Postat av: hanna

gossip girl va bra :))

2008-01-30 @ 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0