golden touch

Vaknade lite tidigare idag för att jag och Emilia skulle gå på loppis. Det var riktigt mycket folk och väldigt mysigt att strosa omkring där. Speciellt när solen värmde. Vi fyndade lite saker och sen gick vi och köpte glass. Sen gick vi runt på stan och shoppade lite kläder. Jag hittade ett par svarta chinos för 150kr, billigt eller hur?

På kvällskvisten for jag till Emilia och vi hade bestämt oss för att fika på nodo. Vi drack te och pratade och myste i kvällsolen. Sen började vi dra oss till Elin för att se film. En riktigt mysig film var det, before sunrise. Den var inte som alla andra romantiska filmer, den var speciell. Vi hade tänkt se tvåan, men klockan hade redan hunnit bli så mycket så vi orkade inte. 

Nu ska jag sooova. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0