hitten

Igår blev det en trevlig dag trots att det ösregnade. Jag och Emilia hade bestämt att fara till havsbadet, men det blev såklart inte. Så vi for in till stan för att fika på Nodo istället. Det var mysigt. Sedan gick vi till badhusparken för att ta lite kort, Emilia blev min vackra modell och jag fick många fina bilder. Efter våran lilla fototur for jag hem och åt middag, grillat. Det var grymt gott, kändes som att man kunde äta hur mycket som helst. När jag ätit klart ringde jag Emilia och for till henne. Sen cyklade vi till Sara för att vara med henne, Elin och Jessica. Vi spelade kort och sedan begav vi oss in till stan där vi hann med en hel del, bland annat klättra på tak, fika på nodo och ta kort såklart.

Idag ska jag till Finland för att hälsa på mina släktingar och så ska jag även gå på Ikea i haparanda. Om ni vill ha tag på mig så har jag ju mobilen med mig. Hade bra här hemma!

Kommentarer
Postat av: karolin

jag gillar dina rubriker ;) bra låtar där!

2008-07-21 @ 13:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0