loppis

Har inte tagit mig tid att skriva på ett tag. Kan bero på att det är sommarlov och jag befinner  mig inte lika mycket framför datorn. Kan iaf säga att torsdag och fredag var riktigt härliga dagar som bjöd på mycket sol och bad. Torsdagen var nog ändå bäst, det var en riktig sommardag! På torsdagskvällen såg jag Sex and the City på bio ch den var riktigt bra! Efter det gick vi och åt lite kvällsgott på statt.

Väckarklockan ringde 05.20 imorse. Varför? Jo för att jag och Emilia skulle stå på loppis och då måste man nämligen vara där i tid om man överhuvudtaget ska få någon plats. Vi var däremot väldigt negativa till en början eftersom att det var så fruktansvärt kallt, vi satt inlindade i flera filtar bakom ett vindskydd och frös. Men sen blev det varmare och humöret steg uppåt. Vi tog kort med Emilias nya systemkamera som är grymt bra! Jag längtar tills jag får köpa min, vilket borde bli om någon vecka. Nu är jag iaf ett steg närmare eftersom jag tjänade 2121kr på loppisen.

Ikväll bär det av till Karros stuga där jag ska sova och träffa lite folk. Kommer garanterat att bli trevligt trots att jag är väldigt trött. Ska nog ta mig en dusch snart så att jag piggnar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0