money money money

Igår öppnade jag ett kuvert med några siffror, där stod det hur mycket jag hade tjänat när jag jobbat på OK Marinan. 4777:- kommer att sättas in på mitt konto idag, vilket är bra för att vara kommunjobb. De flesta andra tjänar ca. 3900:-, men eftersom jag jobbade en del kvällar och helger så blev det ju mer. Nu är jag glad, för jag kan nog köpa en systemkamera i veckan! Nu har jag råd tack vare lönen, loppis och sparade pengar. Ett plus i kanten är också att jag inte kommer bli pank efteråt. Utan jag kommer nog ha kvar några tusenlappar iaf.

Stina ska komma och visa mig olika kameror idag och ge mig tips. Hon är nämligen väldigt bra på sytemkameror och då vet jag att det kommer att bli någon bra. Nu är det nära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0