summer

Åh vad det är härligt när sommaren böjar visa sig! Underbart. Idag har jag cyklat in till stan där jag träffade Karro i badhusparken. Vi njöt av solen och tog det allmänt lugnt. Sedan for jag hem för att hinna äta innan jag och Karro skulle fara till Anton. På vägen dit köpte vi ben & jerrys, one cheesecake brownie som emilia hade rekommenderat. Men enligt oss var den faktiskt inte godare än fossil fuel, som fortfarande toppar listan. Vi åt en hel del andra onyttiga saker och hade det trevligt. Och ja, nu ligger jag i min säng och borde nog sova snart. Hoppas att det blir bra väder imorgon, för jag känner en väldigt stor lust efter att sola och ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0