all good things come to an end

Då var lovet slut för den här gången. Känns lite jobbigt, men det är ju ändå bara 2,5 veckor kvar till påsklovet, så det är bara att stå ut. Det blir ju i alla fall trevligt att träffa sina klasskompisar igen.

Igår hade jag tänkt skriva ett inlägg när jag kom hem från Ikea, men så blev det inte. För när jag kom hem satte jag mig och såg melodfestivalen och direkt efter det kom Hanna till mig. Så innan jag hann stanna av så var klockan 01.00 och då kände jag inte för att skriva något inlägg. Men jag kan ju snabbt berätta att gårdagens Ikeasväng gjorde att jag köpte en del saker till mitt rum. Men den som köpte mest var såklart min bror som snart ska flytta. Vi var på Ikea väldigt många timmar så vi hann inte träffa våra kusiner. Det får bli en annan gång.

För att återgå till dagen, söndag. Behöver jag säga mer? Har slappat nästan hela dagen. Men jag blev faktiskt lite förvånad över mig själv, för sedan började jag städa badrummet och även lite i mitt rum. Så nu sitter jag och väntar på mat. Jag är riktigt hungrig efter allt städande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0