damaged goods

De två senaste dagarna i skolan har inte varit särskilt jobbiga. Igår fick vi sluta 11 eftersom vi hade tagit ut komp på historian och när vi satt på svenskan idag fick vi veta att vi fick sluta 12.30 istället för 16, inte illa va!? Så när jag kom hem såg jag på gamla OC-avsnitt som jag somnade till, det var grymt skönt kan jag lova. Efter middagen for jag på träningen, den gick rätt bra även fast träningsvärken gjorde benen väldigt sega. Men träningsvärken har snart gjort sitt, för jag känner att den börjar lämna kroppen nu. Kroppen börjar dock bli ganska sliten nu så här i slutet av badmintonsäsongen, min högra vad och benhinnorna börjar visa lite överansträngning. Men säsongen är ju snart slut så då får jag vila upp mig till nästa. Frågan är bara om jag ska ta och fara på en sista tävling, som är i Umeå. Där har jag aldrig varit och tävlat de kanske skulle vara kul med lite nytt.

Imorgon har jag extra lång sovmorgon till 10.25, det blir skönt! Men vi har dock matteprov direkt när vi börjar. Känns ganska jobbigt, men jag hoppas att det går bra, för sen är det ju så gott som påsklov! Lektionerna efter matteprovet kommer nog bara att flyta förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0