far away

image16Vi börjar 9.30 på onsdagar, men idag var jag tvungen att fara mycket tidigare till skolan eftersom att jag var i skuthamn. Bussen som går 9.10 går inte från skuthamn så då blev det 8.25 bussen. Kändes lite jobbigt, men det fick duga. När jag kollade hur kallt det var ute märkte jag att det var -13, så jag blev ju inte speciellt gladare för det. Men när jag gick mot busshållsplatsen så märkte jag att det var riktigt vackert väder idag. Solen lyste och det var vindstilla. Att det var -13 tänkte jag inte alls på, för solen värmde och det var en härlig vinterdag. Så även fast jag var tvungen att ta den tidiga bussen så var jag glad. Men ärligt talat är jag ganska less på vintern, det får gärna bli sommar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0