polarfjädern

image25Imorse fick jag bokstavligt talat rulla ut ur sängen. Jag kunde knappt röra på mig och att springa upp och ner för trappan för att hämta en del saker gjorde det inte bättre. Det tog sin tid att ta sig ner för trappen. Men så blir det när man spelar många badmintonmatcher och glömmer bort att stretcha ordenligt. Jag brukar faktiskt vara bra på att komma ihåg att stretcha, men tydligen inte i helgen. Helgen i Kiruna har däremot varit väldigt rolig och trevlig, så jag bryr mig inte om träningsvärken. Det är alltid kul på tävlingar och det beror mest på det underbara sällskapet! Helgen har bjudit på en hel del långa och jämna matcher som i slutet resulterade med en tredjeplats i singel och en andraplats i dubbel för mig.
dubbelmatch (ida och jag på andra sidan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0