spara pengar = tråkigt

Det skönaste med lov är att man får sova, det tycker jag i alla fall. Imorse när jag precis hade vaknat ringde Karro och ville att jag skulle följa på stan. Jag tvekade inte, att gå runt på stan är ju alltid trevligt. Så vi åt lunch på stan och Karro köpte en hel del kläder. Hon kunde inte sluta helt enkelt. Själv så fick jag se till att inte köpa något. Jag måste ju spara pengar till resan. Det är tråkigt att spara pengar. Men i och för sig så blir det ju mycket roligare om jag kan shoppa mer i Gran Canaria, det är ju inte varje dag man är där! Dock så kändes det lite surt att jag inte kunde följa på lasergame ikväll. Menmen, jag kan ha en mysig hemmakväll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0