tradition

Det blev något fel igår när jag skulle publicera inlägget. Så, här har ni gårdagens inlägg:

Efter skolan gick vi på stan och fikade och sen gick vi runt på stan, som vanligt. Det är ju fredag och har blivit lite av en tradition. Det började med att det var jag Rebecka och Emilia, men sedan var vi helt plötsligt: Jag, Rebecka, Emilia, Karro, Elin, Sofia och Anna. Men det är ju alltid trevligare med fler såklart. När vi satt och fikade på krokodil började vi diskutera om vad jag kunde prata om på talet som jag har på tisdag. Tiden gick otroligt fort och jag pratade på om allt möjligt som har hänt i mitt liv kändes det som. Haha. Men jag kom i alla fall fram till att mitt tal ska handla om migrän. Tänkte bara nämna att jag gjorde ett inköp och det var en röd skjorttunika från gina tricot.

På kvällen for jag till Emma Sjölander för att sjunga sing star med Karro och Rebecka. Vi sjöng flera timmar och det kanske inte var det bästa för min redan förkylda hals. Menmen, skoj var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0