friday

Då var det helg igen. Skönt! Det är mindre än 2 veckor till sommarlovet nu! Fatta vad glad jag är, och nu har jag nästan gjort bort allt i skolan. Dock är det en historia/engelska redovisning och en analys som ska göras. Men efter denna dagen så blev det 3 saker mindre att göra. Dessutom stannade jag, Emilia och Rebecka och skrev på våran redovisningen idag igen, så nu är vi snart klara.

Det är härligt väder idag och jag är glad, även fast jag möjligtvis känner mig lite stressad inför de sista sakerna i skolan. Men äsch, idag ska jag bara tänka på roliga saker!

Nu ska jag fara till konsum och hämta mina jeans som har kommit. Blir spännande att se om de passar. Ha en bra fredag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0