right on

image37De senaste dagarna har varit underbara! Sol och värme. Jag brukar vara en sån som fastnar framför datorn i brist på annat att göra. Men de senaste dagarna har jag varit ute för det mesta. Dock så började det ju att regna och åska senare idag, men det är en annan femma.  Hann ju iaf uppleva solen ett tag. Däremot så kanske denna vecka inte bjuder på fullt så bra väder enligt väderprognosen, men man kan ju hoppas.

Jag pratar mycket om sol och värme tror jag, för när jag och Elise satt och fikade en dag sa hon: Du gillar verkligen sol va? Så jag tror jag ger det intrycket eftersom jag tjatar så mycket om sommar, sol och värme. Men ni som har fått det intrycket av mig har helt rätt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, har varit jättehärligt väder här med! Det är så underbart :D

2008-05-05 @ 17:05:19
Postat av: Elise Almquist Idén

Haha, joo du är en "sol-älskare" :D

2008-05-07 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0