school

Jaha, då var lovet slut. Varför ska de alltid gå så fort? De kändes nästan lika kort som en vanlig helg. Idag var det bara stiga upp ur den varma sängen och ta sig iväg till skolan. Det var väl inte en så ansträngande dag och vi fick faktiskt sluta tidigare, men ändå. Hade dock väldigt ont i magen och mådde illa innan lunchen, usch. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk eller nå. Efter skolan så var jag väldigt hungrig eftersom mitt illamående hade lagt sig så jag och mamma for och åt på max. När jag kom hem började jag me pluggandet och nu har jag äntligen skickat in hemprovet. Nu måste jag dock skriva på min essä som ska lämnas in innan midnatt imorgon. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0