mathematics

Idag är det onsdag, vilket brukar innebära sovmorgon till 9.30. Men inte idag, idag fick jag slita mig upp ur sängen tidigare än vanligt för att vi skulle ha matteprov 8.10. Första matte B provet. Tror att det gick bra, det kändes då så iaf. Men man vet ju aldrig. Det var då skönt att göra bort det iaf. Sen fick vi sluta tidigare eftersom Gunny var sjuk, sköönt!

När jag kom hem var det bara att sätta sig ner med de (180?) tyskaglosorna som jag ska lära mig till på fredag. Dessutom så är det typ konstiga glosor om Hitler, vad ska vi ens me de orden till!? Aja, mitt i pluggandet ringer Hanna och frågor om jag vill träna lite extra badminton idag. Så då for jag och spelade badminton och slapp tyskaglosorna ett tag. Det var riktigt skoj!

Nu ska jag snart mysa och se Grey's anatomy med en skål poppade popcorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0