heeelg!

I torsdags kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände på skolan förutom att vi paddlade kanot. De är faktiskt rtiktigt skoj! Efter skolan gick jag och Rebecka in till stan, hon skulle till bussen och jag skulle beställa synundersökning för nya linser. När jag gjort de så åt jag, min bror och mor på stan. Det var riktigt trevligt och jag slukade min tacotallrik snabbt eftersom jag var så hungrig. På kvällen for jag till Rebecka för att se idol och mysa. Vi bakade kladdkaka och sen poppade vi popcorn. Riktigt gott måste jag säga. Och en väldigt lyckad myskväll blev det.

Igår var det fredag och skoldagen ville aldrig ta slut. Men jag måste säga att veckan ändå har gått fort, så det är ju positivt! Efter skolan for jag in till stan med Hanna och Louise och åt på subland. Träffade även Rebecka och John ett tag också. Sen gick vi en sväng på stan och sen satte vi oss ner och pratade gode så länge. Sen åkte jag iväg till Markus för att vara med honom. Det slutade med att vi hamnade hos John och såg film med honom och Rebecka. Sen återvände vi hem till Markus.

Idag ska jag vara med Rebecka och laga middag och kanske se nån film eller nå. Kommer garanterat att bli en trevlig kväll! Har ganska nyligen kommit hem från Markus och ska snart ta och duscha så att vi kan börja bestämma oss för hur matsedeln för kvällen ska se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0