suddenly I see

Helgen har varit riktigt bra, men har gått alldeles för fort! I fredags var jag hos Markus och såg film och hade det allmänt mysigt. Fick även ett telefonsamtal av en förvirrad Emilia som tjatade om att jag inte skulle uppvakta henne på hennes födelsedag. Jag förstod dock att de spelade sanning och konka - elaka versionen. I lördags for jag till Markus för att sedan fara till Simon och festa. Senare på kvällen for vi och bowlade, vilket inte gick alldeles för bra. Men man kan ju inte alltid vara på topp. På söndagen gjordes det inte så mycket eftersom vi var trötta och slitna efter gårdagen.

Idag har jag haft sovmorgon till 10.30, det var skönt. Har faktiskt inte varit en speciellt jobbig dag. Efter skolan gick jag, Emilia, Rebecka och Hanna och fikade på stan och satt och pratade. Det var riktigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0