fredag

Har pratat me Markus på msn i princip hela dagen. Många timmar blev det. Men tiden går så fort när jag pratar med honom, skulle kunna sitta en hel dag! Nu har jag duschat och gjort mig iordning så nu ska jag och mamma fara och äta middag på furuborg. Jag är riktigt hungrig så det kommer att bli gott. Efter det ska jag fara och köpa popcorn som vi ska äta hos Sara ikväll. Vi är bra på att äta mycket popcorn säger jag bara. Sen ska jag fara till Sara och ha det mysigt, vet inte riktigt vilka som kommer dit än. Men det blir nog trevligt hur som helst!



Vi lär väl behöva ett antal skålar om jag känner oss rätt..

Kommentarer
Postat av: emilia

popcorn! <3

2009-04-18 @ 00:36:21
URL: http://emiliiaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0