Hanna gästbloggar!

Jag fick den stora äran att gästblogga i Emmas fantastiska blogg, jag känner mig stolt!;D
Just nu befinner jag mig hos Emma och vi har nyss ätit Ben & Jerry's glass, väldigt gott!
Nu sitter vi i soffan och pratar om allt mellan himmel och jord, nu börjar en film på fyran, the wedding date
fast den har man redan sett så jag tror att vi ska gå och sjunga sing star istället, me like!:D

Nä nu tog min skrivfantasi slut, jag är inte ju inte van att blogga!

Jag önskar alla Emmas läsare en GLAD PÅSK!




Fotografen är självaste Emma och på bilden är det jag (till höger) och Louise,
det var examen i nian,
väldigt rolig dag och kväll kan jag ju säga,
jag tror Emma håller med mig!:)

/Hanna Lindkvist



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0