min markus

Det känns som att jag lever i en dröm. Äntligen har Markus kommit hem från Gran Canaria och jag är lyckligare än någonsin. Jag känner mig fortfarande lite rädd att han ska fara iväg igen. Men jag vet ju att han är hemma nu, det måste bara få sjunka in. Var sjukt nervös i måndags när vi skulle hämta honom och hade knappt kunnat äta nåt på hela dagen. När jag såg han komma ner för trappan kändes det som att jag skulle svimma.. Jag visste inte vad jag skulle göra, men när jag väl hamnade i hans mysiga famn blev jag lugn och tårarna strömmade. Vi har verkligen klarat oss igen dessa 3,5 månader. Jag var kär i honom när han for, men nu är jag ännu mer kär. Det är helt underbart. Jag älskar dig Markus <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Inte ofta man ser någon som också heter Emma Åström haha :)

2009-05-01 @ 18:04:11
URL: http://dreamiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0