nu är lovet slut

Äntligen är lovet slut. Nu är det bara 1 vecka kvar, sen kommer jag att vara världens lyckligaste igen. Åh vad jag längtar! Men hur som helst så har lovet varit jättebra. Tack vare mina underbara vänner. Vi hittar alltid på något kul.

Det som jag däremot inte har gjort under lovet är att plugga.. Det har jag skjutit upp till idag. Men söndag, det är ju en pluggdag. Fast jag har faktiskt läst ut engelska boken som vi måste läsa. Den var inte bra och alldeles för lång. Så ni kan ju tänka er hur jobbig den var att läsa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men nej, säg inte så! jag har knappt läst halva boken än:S

2009-04-20 @ 18:43:24
URL: http://rebeckala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0