jullov

Igår fick vi äntligen vårat efterlängtade jullov! Det känns riktigt skönt att höstterminen är avklarad. Efter fika och julmys me klassen så bestämde jag och Rebecka oss för att gå in till stan och köpa kläder till after x-mas och nyår. Och vi bestämde oss att vi inte fick fara hem tomhänt. Men det var lättare sagt än gjort.. Visserligen hittade Rebecka en fin tunika/klänning men det enda jag köpte var en ögonskugga. Jag har en tendens att lämna vissa saker till sista minuten.. Hursomhelst så åkte jag och mamma in till stan idag en sista gång och det lönade sig! Jag hittade en jättefin svart/grå klänning som var leopardmönstrad och ganska tajt. Dessutom hittade jag ett par svarta högklackade skor som var jättesköna. Det är inte ofta jag hittar mig ett par nya skor så jag blev riktigt lycklig när jag hittade det perfekta paret!

Nu sitter jag hos pappa och vi ska snart äta julbord och sen blir det nog att klä granen och mysa på. Vi stannar här tills imorgon och sen åker vi till mamma och firar jul där.

Jag är på riktigt gott humör idag och julstämningen börjar infinna sig!
God Jul allesammans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst det här inlägget flera ggr, men de är inte förän nu jag upptäcker att du använde ordet "höstterminen". HERREGUD! Det är bara vårterminen kvar! :D

2009-12-29 @ 00:08:41
URL: http://rebeckala.blogg.se/
Postat av: Emma

hahah det är sant!! ;)

2009-12-31 @ 12:12:13
URL: http://astromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0