guldfjädern

Då var man hemma från tävlingen i Skellefteå. Det har varit grymt kul även fast det var hårt motstånd. Totalt spelade jag 6 matcher och vann endast 2, en singel och en mix. Men jag är ändå nöjd över min insats eftersom motståndet var så pass hårt. Det gick väl bäst i mix eftersom vi blev fyra där. Men förövrigt så har vi haft det grymt bra! Som vanligt mycket skratt och de vi skrattar åt är svårt att förklara. Men bland annat blomjord och plastbitar(detta på grund av Samuel). Haha, de går inte att förklara det roliga i det hela. Men kul hade vi! Bilder kommer jag att lägga upp när jag får ork och tid.

När vi kom hem till Piteå var det bara att fara till hallen för att träna småbarnen! Lite segt kändes det eftersom kroppen inte riktigt hängde med, men det var kul ändå. Sen tränade vi lite smått själva för att försöka mjuka upp oss och bli av med träningsvärken. Men den sitter i än och kommer nog göra det ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0