pitetävlingen

Hela min helg har spenderats på tennishallen där jag tävlat i badminton. Nog känner man sig sliten nu alltid! Speciellt eftersom jag tävlade förra helgen också. Men det har iaf gått riktigt bra, jag och urban vann mix och i dubbel blev jag och ida trea. Har nog spelat 11 matcher tror jag, så träningvärken imorgon kommer nog vara ganska stor. Det har varit en riktigt rolig helg och ni kan se lite bilder här nedanför.


Jag och Urban spelar mix


Frida och Simon som jag tränar vann båda sin singelklass, sjukt duktiga!


Några pitespelare

Orkar inte lägga upp nå mer bilder nu. Men det kommer att finnas fler på bilddagboken eller pixbox snart.

Kommentarer
Postat av: hanna

herregud vad söta simon och frida är!:D

2009-02-08 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0