vad vill du bli när du blir stor?

Dagen började med ett matteprov som var väldigt svårt! Usch vill inte tänka på det alls. Efter lunch gick vi på utbildningsmässan och strosade runt ett tag. Vi tog faktiskt några broschyrer iår(förra året tog vi inte en enda) och snodde lite pennor, åt godis och deltog i tävlingar. Men vad jag vill bli vet jag inte än, det tål att funderas på. Skulle dock vara kul att jobba lite utomlands eller så.

Ikväll har jag varit hemma hos Markus utan honom vilket kändes enormt tomt. Speciellt hans rum, det kändes som om det inte fanns nått kvar! Men det var iaf trevligt att få träffa hans föräldrar och syster och sitta och fika och prata.

Nu är det 1 månad kvar innan jag får träffa min Markus! Åh vad jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0