dancing in the moonlight

Idag hade vi dans på skolan, bugg närmare bestämt. Det var faktiskt rätt kul, men vi var för många tjejer så jag dansade mest med tjejer. Vi lärde oss en massa snurrar så man blev ritkigt yr! Haha. Efter dansen skulle vi jobba me FN- rollspelet och jag och Rebecka börjar känna oss lite oroliga. Vi ska representera Egypten och vi har inte hittat så bra saker om Egypten och det är nästan ingen som vill samarbeta med oss. Inte som vi har hittat än iaf. Vi får ta och leta fram massa argument och slingra oss ur våra negativa saker. Vi måste börja arbete mer med det snart dock, men de är ju så jobbigt!

Efter skolan for jag in till stan och lämnade CV på några ställen och sedan åkte jag iväg och tränade badminton.

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag hade nyss ett Egypten arbete i skolan, så jag kan ge er några tips ;)

2009-01-29 @ 19:57:14
Postat av: Anonym

Jaa, vi måste hitta lite vänner och fiender så vi har något att diskutera om, annars är vi körda!

2009-01-29 @ 20:09:37
URL: http://rebeckala.blogg.se/
Postat av: Emma

elise: ja de låter ju bra! :)



rebecka: jaa men det ska nog gå bra, vi får kämpa på!

2009-01-29 @ 20:18:53
URL: http://astromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0