eye of the tiger

Idag hade vi en kort skoldag, skulle egentligen ha slutat efter lunch eftersom de flesta i min klass gjorde det. Men jag tänkte stanna på spanskan även fast jag fick 2½ timmas hål p.g.a samhällsen. Var ganska tomt när alla åkte hem så jag satte mig i bibloteket för att räkna matte, men det gick inte så bra! Så då sökte jag upp Joar så att han fick hålla mig sällskap. När jag sen gick till spanskan visade det sig att våran lärare var sjuk! Så då var det bara att fara hem. Men då gick det ingen buss förrän 1 timme framåt. Snacka om otur jag hade! Blev lite sur. Men då gick jag in till stan och fikade med min mor och sen beställde jag en klipptid till 19 feb. Ge mig gärna tips på hur ni tycker jag ska klippa mig!

Jag har också hunnit träna badminton, skriva CV och övningsköra idag. Nu ska jag lägga mig i sängen och se en film tror jag. Imorgon får jag sova länge, har sovmorgon till 12!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0