teardrops

Då var tiden som jag fruktat inne. Markus far till Gran Canaria imorgon för att plugga till massör. Har spenderat dagen och kvällen hos Markus och det kändes riktigt hemskt att vara tvungen att säga hejdå. Men vi sa aldrig hejdå, utan vi ses snart. Det känns mycket bättre så. Jag ska ju iaf ner och hälsa på honom om 2 månader. Jag längtar redan efter honom! Just nu känns det helt förjävligt och jag vet inte hur jag ska kunna somna ikväll. Utan Markus tätt intill mig. Jag sover allra bäst med honom, då känner jag mig så trygg. Han förstår mig och i hans famn är jag alltid trygg. De kommer att bli jobbigt de närmaste veckorna, men det kommer att bli bättre och vi kommer att klara det. 

























Du gör mig så glad! Jag älskar dig Markus <3


don't get it twisted.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0