swing life away

Jag har fått förlängt sommarjobb! Vilket betyder ca. 3300 kr extra för nästa vecka. Vi fick även sluta kl 14 igår och så blev vi bjudna på lunch på pentryt.

Mot kvällen hade jag, Emilia, Rebecka och Hanna planer på att fara ut till fingis och äta jordgubbar och kladdkaka och spela kubb. Men våra planer blev drastiskt ändrade när vi inte fick igång båten.. Vi gjorde fel från början och sen blev motorn sur.. Bra jobbat, eller hur? Så vi bestämde oss för att fara in till södra och sitta där ett tag innan vi skulle på bio. Bion var hur bra som helst, vi såg Ice age 3. Jag förundras över att de har kunnat göra så bra uppföljare till Ice age. Efter bion satte vi oss på nodo ett tag. När jag väl kom hem somnade jag direkt.

Har vilat ut mig efter en lång arbetsvecka nu och taggar för fest ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0