sammanfattning av helgen

Har varit riktigt skönt med helg efter en arbetsvecka. Har sovit en hel del nu så jag hoppas att jag är utvilad till imorrn. Men jag tror nog att jag kommer vara rätt trött ändå. Helgen har hursomhelst varit jättebra.

I fredags (midsommar) så lagade jag och Hanna en 3-rättersmiddag som blev riktigt lyckad. Var längesen jag åt något så gott. Vi blev hur mätta som helst men vi tryckte ändå i oss efterrätt. På kvällen for jag till Simon på grill/fest. Där blev det ännu mer ätande, bland annat korv och marshmallows. Vi utklassade killarna i kubb och hade det allmänt trevligt trots vädret.

Midsommarmenyn:
Förrätt: Krustader med räkstuvning
Huvudrätt: Grillad fläskfilé, grillade majskolvar och pommes frites
Efterrätt: Glass med maränger, strössel och noisette


I lördags åkte jag och Markus till stugan och träffade Louise och Dick innan jag for hem. Kvällen spenderades med mamma. Vi spelade massa spel och åt popcorn. Det är på tok för sällan vi gör något tillsammans nu för tiden.

Idag fick jag ett sms av Markus att han ville laga middag åt mig och ha en myskväll hemma hos honom. Så nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Det blir nå kyckling med ost och grädde som sätts i ungen och spagetti till det. Mums!


Kommentarer
Postat av: emilia

jag kan inte svara på ditt sms du skciak igår, inga penagar på mobilen, men klart jag vill hitta på nått! typ fredag? :)

2009-06-23 @ 19:13:30
URL: http://emiliiaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0