helt vanlig söndag

Det blev en lyckad kväll igår som började hemma hos John som hade 20års fest. Efter vi hade varit där ett tag så åkte vi till Tove där det var allt möjligt folk. Sen avslutade vi på max och sen åkte vi hem där efter 2.

Idag blir det en helt vanlig söndag. Ska plugga massor och kanske också träna. Nästa vecka har jag sjukt mycket att göra i skolan så kommer nog känna mig ganska stressad hela veckan. Men när jag har gjort bort det så åker vi ju till Tyskland!

Saker som ska göras nästa vecka:
Spanskauppgift
Nkprov
Maprov
Muntlig tyskauppgift
Historiainlämning

Tre av dessa saker sker dessutom på samma dag. Usch. Nä nu ska jag sluta klaga och försöka göra klart spanskan så den är bortgjord iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0