skeppet

Nu är äntligen den här skolveckan över! Har varit så stressad och har varit tvungen att plugga i stort sett hela veckan på grund av utlandsresan. Men det var det värt. Veckan i Gran Canaria var helt fantastisk.

Hade sovmorgon till 12.20 idag, inte illa va? Sen efter skolan for jag och Rebecka på stan och jag köpte en present till Elise som fyller år idag. Efter det grattade jag Elise och sen bar det av till skeppet på havsbadet. Vi var där med badmintongänget och fick allt gratis. Det var riktigt skoj! Vi bowlade och spelade minigolf och mitt lag vann! Sen åt vi även tacotallrik och såg lite tv och hade det allmänt trevligt. Vill gärna besöka skeppet snart igen. Däremot vill jag också fara och bada på pite havsbad, för jag har inte sett hur det har blivit sen de gjorde om där. Någon som vill följa mig dit nån dag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0