simning

Har nyss varit och simmat med Ylva på munksunds simhall, de var ju ett tag sen man var där! Men de var sig likt och jag började tänka på när man var där som liten och lekte med sina kompisar. Hur som helst så simmade vi ett bra tag bland alla söta pensionärer som hälsade på oss och frågade hur det gick för oss. Efter vi var klara satte vi oss i en varm bastu och pratade på. Vi har tänkt att vi ska försöka fara dit varje onsdag. Har dock tränat ganska mycket den här veckan redan.

Måndag: Gym
Tisdag: Badminton
Onsdag: Simning

Resten av veckan kommer nog fortsätta att bli ganska aktiv men det känns bara bra att jag har kommit igång bättre med träningen nu igen. Är ensam hemma idag så nu ska jag göra mig lite mat och sen ska jag hämta min bror. Måste plugga lite psykologi också innan min älskade pojkvän kommer.


Kommentarer
Postat av: emilia

nu tycker jag det är dags att updatera ;)

2010-05-10 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0