Mallorca

Jag och mamma åker som sagt till Mallorca på fredag med direktflyg från luleå till Alcudia. Alcudia verkar vara ett ganska lugnt ställe och det är mycket barnfamiljer som åker dit men det är nog bara bra för vi är ju inte ute efter partyställen precis. Det är ungefär 30 grader varmt där i skuggan nu så vi kommer nog att njuta! Tror att jag ska ta med mig min systemkamera och en vanlig kamera så det lär nog bli en hel del bilder som jag kan lägga upp här sen. 

Vi ska bo på hotell Viva Sunrise som är mest känt för barnfamiljer. Det verkar då grymt fint och mysigt iaf och här är en bild på poolen:



Stranden på Alcudia ser inte heller helt fel ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0