koh tao

Nu är vi framme i koh tao, en ö en bit ovanför koh phangan. Vid klockan 16 hade vi hittat ett nytt hotell som faktiskt är en aning finare än de vi har bott på hittills men också dyrare. Det kostar 800bath/natten men då har vi en gode fin bungalow och dessutom ligger hotellet mitt på stranden. Just nu sitter vi i en sitthörna med utsikt över havet där vi nyss har sett solnedgången och beställt oss lite mat. Däremot är jag fruktansvärt trött, har åkt på en släng feber och dålig mage. Hade feberfrossa inatt så jag trodde inte att vi skulle kunna åka vidare idag men det blev bättre på morgonen så vi for ändå. Nu har febern dock gått upp ännu mer så vi ska nog lägga oss tidigt idag så jag kan bli frisk snart.

Det är väldigt vackert och lugnt här på Koh Tao, vi har dock inte hunnit upptäcka något idag men det blir förhoppningsvis imorgon om jag är pigg och vädret tillåter. Vi funderar på att åka ut till en liten ö i närheten och snorkla lite över en dag.

våran bungalow
hotellrestaurangen
markus i sitthörnan
utsikten

Kommentarer
Postat av: Victor W

Hyfsat avis man är. Ni verkar ha det hur bra som helst och se till att krya på dig! Hälsa Markus att han är saknad i norrland!! q : o )

2011-01-28 @ 15:31:27
Postat av: Dick och Louise

Krya på dig, Emma!

2011-01-28 @ 17:53:58
Postat av: mamma

Vad tråkigt att du har blivit sjuk Emma. Se till att du vilar och hämtar krafter så du blir frisk. Puss och kram på er!!

2011-01-28 @ 18:07:40
Postat av: Inger

Det såg mysigt ut där ni är nu...Tråkigt att du blivit sjuk. Ta hand om dig ordentligt. Krya på dig Emma. Många kramar från mig.

2011-01-28 @ 20:35:17
Postat av: mamma

Emma, jag har skrivit ett meddelande till dig på skype. Ta och läs den. Sköt om dig gumman :) och bli snart frisk.

2011-01-29 @ 08:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0