på bättringsvägen

Hej på er!

Idag mår jag mycket bättre om än inte jättebra.. Men febern har så gott som lagt sig och magen verkar bli bättre så vi har faktiskt legat en liten stund på stranden idag. Det var dock inte så jättemycket sol och jag orkade inte allt för länge men det var mysigt iaf. Vi har även bokat en snorklingstur runt ön och till en liten ö utanför ko tao till imorgon så jag hoppas att jag mår ännu bättre imorgon. Vi blir borta nästan hela dagen, turen börjar 10.30 och slutar 17.00 och då ingår lunch, taxi, båtturerna, snorklingsutrusting osv för 650 bath. Inte speciellt dyrt egentligen!

markus ananas

Kommentarer
Postat av: Hilda W

Ser att du har varit sjuk :( Hoppas du blir frisk, så krya på dig !! Hälsa åt Markus !! <3

2011-01-30 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0