packningslista

Här kommer min packningslista som har blivit ändrad många gånger. Har tagit bort en hel del saker som jag hade tänkt ha med från början men nu är jag nog klar. Det ser ut att vara en hel del men tänk då på att jag skrivit ner alla småsaker också.

Det blev mest saker i necessären, men tyvärr så är det saker man måste ha med sig också. Jag behöver ju shampoo och tvål och man vet ju aldrig om man blir sjuk så en massa mediciner måste tas med också. Dessutom blev det några extra mediciner på grund av min migrän osv.

Kläder och skor:
2 st t-shirts
4 st linnen
2 st klänningar
1 st kofta
3 st shorts (varav ett par är mjukisshorts)
1 st mjukiskjol
1 st jeans leggings
1 st svarta leggings
1 st långärmad tröja
1 st jättetunn jacka
7 st trosor
3 st bh:ar
1 st bikini
4 st strumpor
1 st joggingskor
1 st sandaler
1 st tygskor

Necessären:
Shampoo + balsam
Tvål
Deo
Tandkräm
Resetandborste
Hudkrämer till ansiktet
Hårborste + kam
Minihårspray
Handsprit
Linser + linsvätska
Solskyddsfaktor
After sun
Scrubhandskar
Rakhyvlar
Rondeller
Mascara
Ögonskugga
Myggmedel
Tamponger + bindor
Hårsnoddar/hårnålar/hårband

Medicinväskan:
Nässpray
Halstabletter
Ipren
Mot diarré
Resorb
Åksjuketabletter
Allergitabletter
Zomig (migräntabletter)
Rinexin
P-piller
Sårtvättare
Plåster
Hydrokortison
Xylocain
Etui med nagelsax, pincett osv

Viktiga papper osv:
Pass
Pengar
VISA-kort
Biljetter
Försäkringspapper

Övrigt:
Kamera
Kameraladdare
USB- sladd till kameran
Mobil
Mobilladdare
Hörlurar
Adapter
Vattentät låda
Reseguider
Resespel
Bok
Solglasögon
Midjeväska
Liten handduk
Väska som jag kommer att ha som handbagage i flyget

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på resan till er båda ! Hann bara hem från badminton så var det första vi gjorde att gå in på din blogg ! Ser med spänning fram emot att följa äventyret på bloggen ! Kramar.

2011-01-15 @ 14:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0