ny resa bokad

Äntligen något att se framemot! I augusti ska jag vara ledig i en vecka och då åker jag och min pojkvän till Turkiet. Det kommer att bli grymt skönt att få komma bort lite från allt jobbande och bara ta det lugnt och umgås med varandra.

Vi kommer att åka till Side och bo på SunFamily Begonville. Det verkar vara ett bra hotell med närhet till strand och centrum. Jag har ju varit till turkiet tidigare men då till alanya och en sak som jag längtar till är turkiets mat! Muums..

En bild på vårat hotell:

side:


Kommentarer
Postat av: markus

Kommer bli galet skönt gumman:-)

2011-07-10 @ 18:08:34
Postat av: Pernilla

Heej! Jag kom hem från Side igår och har bott på Begonville. Ett superbra och mysigt hotell med lagom mycket folk, en ren och fräsch pool och snäll och trevlig personal. Rummen är toppen och det är bara 300m till stranden! Förtjänar med än 3+ stjärnor!



Dessutom finns det en supermarket 30m från hotellet som det är jättebillga matvaror och andra saker. Den ända nackdelen är att AC'n är lite krånglig att ställa in, när man tryckt så att det ska bli 19C fick vi 15, haha :) Men efter några dagar så lär man sig den.

Om du vill fråga något om hotellet är det bara att fråga på, haha :)

Kram

2011-07-17 @ 22:21:20
URL: http://pillaan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0