helgen som var

Hej på er!

Jag har ingen aning om det fortfarande är någon som läser min blogg men jag hade tänkt försöka fortsätta blogga igen. Jag har ju varit hemma i snart 2 månader men det känns som mycket längre! Jag har ju som sagt börjat jobba på Waynes Coffee direkt efter jag kom hem från resan.

Har haft en riktigt bra helg, i fredags umgicks jag med Hanna Lindblom och tjattrade på sådär som vi brukar så att vi missar programmet vi sitter och ser på tv. I lördags jobbade jag och direkt efter jobbet åkte jag till markus stuga. Vi åt supergod grillad mat och spelade kort med markus föräldrar hela kvällen. Riktigt mysigt!

Igår gick vi till borgforsälven i närheten av deras stuga och fiskade och njöt av solen. Otroligt vackert. Men nästa gång tar vi med oss en picknickkorg också tycker jag. ;) Sen på kvällen så for jag och markus på bio och såg den nya piratesfilmen tillsammans med hanna och simon. Den var bra och helt klart sevärd om man tycker om de andra filmerna, dock så tycker jag nog de andra filmerna är snäppet bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0